Klachten


HDM Nederland is blij met u als klant, zonder u zouden wij immers niet bestaan

Onze klanten zijn ook blij met ons, met een klantbehoud percentage van ruim 93% zien wij veel klanten terug.
Klantbehoud is dan ook erg belangrijk voor ons. 

Wij zetten ons continu in om onze dienstverlening te verbeteren en ervoor te zorgen dat u net zo blij bent met ons als wij met u.

 

Helaas gaat er ook bij ons weleens wat mis 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hdm-nederland.nl of vul onderstaand formulier in. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

 


Klachten formulier